Loading...
Bronne2018-10-12T10:45:55+00:00

Ons laai gereeld nuwe preke, artikels, seminare en hulpmiddels om jou dors na kennis te voed. Loer weekliks in om nuwe materiaal te ontdek en indien jy meer hulp nodig het kontak ons gerus: admin@dieakker.co.za

NUUTSTE PREKE

7 September 2018 – Jerry Bouwer

Ek kan WEER OPSTAAN: As ek platgeslaan is – hoe staan ek weer op?
Wat is die geestelike toestand van ‘n persoon wat platgeslaan is? Dis ‘n toets van die fondasies van jou geloof.

Jerry gesels oor die stappe waardeer jy gaan as ‘n groot ramp jou tref en jy is platgeslaan en op jou kniee.

23 September 2018 – Siegfried Mare

Ek kan BID: Ons kan seker wees God hoor ons as ons bid.
Psa 4: 2 As ek roep, verhoor my, o God van my geregtigheid! In benoudheid het U vir my ruimte gemaak; wees my genadig, en hoor my gebed!

Gebed bestaan uit:
Ek wat iets vra
God wat hoor; en
God wat antwoord

Bid is nie net vra nie maar ook God ons Vader in die hemel, wat antwoord.

16 September 2018 – Marinda Geyer

Ons is meer as net swerwers: Marinda se preek handel oor hoe ons meer as net Swerwers kan wees. Sy verwys met humor na ons eie kampgewoontes vs. die Israeliete wat in die woenstyn rondgedwaal het, maar hoe God vir hulle gesorg het en hoe hul vertrou het.

9 September 2018 – Siegfried Mare

Ek kan geluk ervaar: Heb 13:13 – Hoe kan jy ander mense gelukkig maak? Die wete dat jy alles in jou het om ander mense gelukkig te maak. Mense om ons weet dat hulle geluk kan kry deur God, maar twyfel steeds, oor hulle nog nie God gesien of ervaar het nie.

2 September 2018 – Siegfried Mare

Plesier: Ek kan my bedruktheid (depression) in plesier (fun) verander (2 Pe 1: 9-13). Nie net in een situasie nie maar in my lewe.

26 Augustus 2018 – Siegfried Mare

Ek kan my Vader gelukkig maak: Om vir ons Pa vreugde te bring is ‘n moontlikheid, ‘n vreugde wat Hy self ‘n werklikheid maak vir my en jou in en deur Jesus. Doen ons dit soos Hy, Jesus dit gedoen het kan ek en jy ook ervaar hoe Hy ons die pad van die lewe bekend maak (Ps 16:11). Nie net kry ons lewe nie maar omdat ons GLO dat Jesus vir ons die pad wys bring ek en jy vreugde vir ons Vader (Heb11:6).

19 Augustus 2018 – Liesl Mare

Nou, of vir altyd (ewigheids perspektief): Nog ‘n ongelooflike preek deur Liesl oor die hede en ons begrip oor hede en wat ons in ons lewens nou moet verander ons te verseker waar ons onself sal bevind. Nie in ‘n tydelike perspektief nie maar in die Hemel met ‘n ewige lewe.

22 Julie 2018 – Siegfried Mare

Koninkryk: Jy sal nooit ingaan na die Koninkryk van God, as jy dit nie soos ‘n kind ontvang nie. Sonder grense, sonder kennis. Ontvang oop en sonder perke.

Op Sondag 12 Augustus het ons kosbare vriende, Rodney en Nita Lloyd van Firm Foundations Missions,

by ons kom kuier.  Die Lloyd’s is al meer as 40 jaar in ministry en dien op die NCMI-apostoliese span. God se uitroep vir die nasies weerklink in hulle harte. I CAN make a difference is die kern van Rodney se hartdeel vir Die Akker.

Luister gerus.

ONLANGSE GEBEURE: 

27-29/7/2018

HERLEWING: KEIR TAYLER

Luister na Keir se storie van transformasie: hoe ‘n man wat as ‘n wapen van vernietiging gebruik is, ‘n wapen van genesing in die hande van God geword het. ‘n Absolute inspirerende getuienis van oorgawe, vertroue en wonderwerke.

Keir se passie is om herlewing in en deur die kerk na gemeenskappe, stede en nasies te sien gebeur.

LEES SAAM:

Ons lees tans Dr. M.K. Strydom se boek, Healing begins with the sanctification of the heart.

“NO DISEASE IS INCURABLE” In the latest cutting edge medical research, 87-95%* of all diseases have been traced back to what goes on in our thought life!

Lees die boek